MENU

Akademia Branży Ślubnej


We współpracy z firmą Czyni Cuda rozpoczynamy cykl konferencji dla osób działających w branży ślubno-weselnej pod nazwą AKADEMIA BRANŻY ŚLUBNEJ. Pierwsze spotkanie zaplanowaliśmy na 21 października 2018 w Katowicach.

 

Konferencje Akademii Branży Ślubnej będą odbywały się w różnych miastach, zawsze w dniu i miejscu organizowanych w tym czasie Targów Ślubnych.

Mamy już wstępny plan Akademii Branży Ślubnej, która odbędzie się już 21 paździenika w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach


Bilety dostępne w cenie 95 zł/os.

Harmonogram Akademii Branży Ślubnej w Katowicach

Godzina

Temat

Trener

10:00 – 10:30

Rozpoczęcie konferencji

Prezentacja wprowadzająca - „10 wskazówek, dzięki którym Twój ślubny biznes rozkwitnie”

Ania Bańbuła

Kasia Czerny-Nowak

10:30 – 12:00

„Biznesowe meandry mediów społecznościowych”

Kuba Nagórski

12:00 – 13:00

Przerwa kawowa

 

13:00 – 14:30

„Słowo daję, że się da… - internetowy copywriting dla branży ślubnej”

Maria Wawrzykowska

14:30 – 14:40

Przerwa kawowa

 

14:40 – 16:10

"Pozyskiwanie klientów w Branży Ślubnej poprzez kampanie internetowe"

Grzegorz Skiera

16:10 – 16:15

Podsumowanie

 

 

Szczegóły prezentacji oraz informacje o trenerach Akademii Branży Ślubnej w Katowicach

1. „Biznesowe meandry mediów społecznościowych w Branży Ślubnej”


Wykładowca – Kuba Nagórski

Co-founder i CMO w grupie Spindigital.pro – podmiocie zrzeszającym dwie agencje marketingowe, software house, platformę wymiany wiedzy między przedsiębiorcami
i akcelerator srtartupowy.

CEO – agencja kreatywna kręci sie!. Specjalista od marketingu zintegrowanego, miłośnik social media, szkoleniowiec i mówca w wolnych chwilach. Studiował nauki polityczne na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego. Od wielu lat zaangażowany w trzeci sektor.

Jako współwłaściciel agencji kreatywnej tworzył kampanie marketingowe dla podmiotów o różnym zasięgu – od małych firm regionalnych, przez samorządy po międzynarodowe korporacje.

Publikuje i komentuje w mediach branżowych (m.in. Brief, Nowy Marketing, Wirtualne Media, Press, Sotrender Fanpage Trends), lokalnych i regionalnych.
Od 2013 roku koordynator i inicjator katowickich Czwartków Social Media - regionalnej odsłony ogólnopolskiego cyklu spotkań integrujących ludzi z branży mediów społecznościowych.

Współtwórca śląskiej społeczności Instagramers Silesia oraz lokalnego newslettera branżowego Social Silesia.
Trzykrotnie nominowany do prestiżowej nagrody branży marketingu i PR – Protony. Laureat Złotego Lauru Umiejętności i Kompetencji przyznanego za wspieranie rozwoju młodej przedsiębiorczości.


2. „Słowo daję, że się da… - internetowy copywriting dla branży ślubnej”


Wykładowca - Maria Wawrzykowska

Copywriterka we własnej firmie Projekt Słowo, drugi fotograf w ślubnym teamie, entuzjastka słowa pisanego i wielbicielka branży ślubnej, w której pracuje nieprzerwanie od 10 lat.

Zaczynała jako konsultant ślubny dla jednej z największych agencji ślubnych w Polsce. Była wykładowcą i autorem szkoleń dla przyszłych konsultantów ślubnych, a także mentorem dla wszystkich oddziałów firmy, opiekowała się także stażystami i praktykantami w firmie.

Wielokrotnie występuje jako ekspert na wykładach i konferencjach dla branży ślubnej a także na branżowych stronach internetowych i w prasie. Tworzy artykuły eksperckie na portale, blogi i do prasy branżowej.

Od zawsze walczy z nudą w tekstach, szuka nieszablonowych rozwiązań dopasowanych do firmy i grupy docelowej. Lubi bawić się słowem, naprawiać, poprawiać i zmieniać. Dlatego wszędzie, gdzie pracowała, zaczynała od udoskonalania tekstów na stronach www, w dokumentach i social mediach.

Mocno wierzy w to, że dobry tekst jest w stanie sprzedać, zachęcić, zaciekawić i oczarować klienta. Bo to nie magia - to moc słowa. I o tym będzie chciała opowiedzieć uczestnikom szkolenia.


3. "Pozyskiwanie klientów w Branży Ślubnej poprzez kampanie internetowe"


Wykładowca – Grzegorz Skiera

Specjalista ds e-marketingu. Założyciel firmy Silence! realizującej szeroko zakrojone kampanie reklamowe w Internecie. Działaniami z zakresu marketingu internetowego zajmuje się od 2004 roku.

Szkoleniowiec i trener. Chętnie dzieli się swoją wiedzą na konferencjach, szkoleniach i w Internecie. Jego prezentacja na temat marketingu w Internecie, wygłoszona w ramach Alternatywnej Szkoły Biznesu i Rozwoju Osobistego była jedną z najchętniej oglądanych prezentacji w 2018 roku na platformie ASBiRO.

Dzielił się wiedzą w projektach realizowanych przez Wyższą Szkołę Biznesu w Dąbrowie Górniczej, a także GARR (projekty tj. Akademia Przedsiębiorczych; Face IT – kompleksowy program warsztatów i doradztwa z e-marketingu) i wiele innych.

 

Zapytania odnośnie konferencji prosimy kierować na adres: program@targislubne.pl

REKLAMA
UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.